• Amazon News

Darmowa wysyłka na Amazon przyciąga aż 88% kupujących

 

Według raportu firmy marketingowej Epsilon, która na podstawie opracowywania różnych danych stara się pomóc innym markom jak najlepiej zrozumieć, jak skutecznie i efektywnie pracować w dobie zdominowanej przez Amazon, to właśnie obietnica bezpłatnej przesyłki w Amazon jest tym, co zachęca zdecydowaną część konsumentów, bo aż 88%, do odwiedzenia tej właśnie strony. Dowiedz się jak zamawiać na Amazon!

Korzystając z posiadanych danych i ankiety przeprowadzonej pośród 3 000 konsumentów firma Epsilon stworzyła profil klienta Amazon, który sugeruje, że przeciętny klient zarabia więcej niż 100 000 USD, ma od 45 do 54 lat i jest w związku małżeńskim. Ponad 80% posiada własny dom, a ponad 50% ma wartość netto 500 000 USD lub więcej.

Innymi kluczowymi czynnikami, które wpływają na atrakcyjność Amazon i zrzeszają wielu klientów są: oferta kredytowa, łatwa polityka zwrotu, fakt, że Amazon jest punktem kompleksowej obsługi oraz możliwość wysyłki na następny lub drugi dzień.

Epsilon odkrył również, że 1% członków Amazon Prime wydaje rocznie ponad 3 200 USD w średnio 19 transakcjach, przy średniej wartości jednej transakcji wynoszącej około 171 USD, podczas gdy 1% kupujących, którzy nie są członkami Prime, wydaje około 2,560 USD rocznie w około 17-tu transakcjach,z średnia jednej plasującej sie na wysokości 151 USD.

Jednym z bardziej intrygujących wyników badania jest to, że mimo swojej szerokiej palety przywilejów takich jak możliwość członkowstwa Prime lub szeroki wybór marek, Amazon nie do końca trzyma swoich kupujących „w niewoli”. W tej kwesti Epsilon dowodzi, że klienci Amazon tak naprawdę robią zakupy i wydają pieniądze także w wielu innych miejscach. I chociaż Amazon zdobył aż 44% sprzedaży online w 2017 r., to wciąż pozostaje przerażająca liczba, która oznacza wiele zakupów internowych dokonywanych na innych stronach, nie wspominając już o zakupie stacjonarnym w trybie offline.

Wyniki raportu ujawniają wiele obaw sprzedawców detalicznych w związku z  Amazon, a mianowicie, że jedynym sposobem na jego „pokonanie” jest –  dołączenie do niego. Sprzedaż własnych produktów za pośrednictwem Amazon jako partnera rynkowego to decyzja, która grozi nadszarpnięciem ich wartość marki własnej, ponieważ firma znana jest z tego, że opiera swoje własne marki prywatne na odnoszących sprzedażowe sukcesy produktach firm trzecich.

Ale być może największą przeszkodą stojąca na drodze do przezwyciężenia giganta e-commerce, jest ofiarowanie przez Amazona bezpłatnej wysyłki czyli czegoś, co jest coraz bardziej wymagane przez klientów i co jest w mniemaniu detalistów trudne do powtórzenia, biorąc pod uwagę koszty pokrywania kosztów wysyłki, szczególnie w przypadku mniejszych przedmiotów. Niezrażony tym Amazon rozszerzył ostatnio ofertę darmowej wysyłki produktów, uruchamiając sekcję „10$ i mniej” z darmowa dostawą i obniżając próg bezpłatnej wysyłki do 25$ w maju.

 

Źródło: https://www.retaildive.com/news/amazons-free-shipping-attracts-88-of-shoppers/515640/

 

Darmowa wysyłka na Amazon przyciąga aż 88% kupujących Ocena: ★★★★★ 5 na podstawie 1 opinii
5 1
Rating
By |2018-08-12T10:16:17+00:00Sierpień 12th, 2018|Aktualności|0 Comments

Zostaw Komentarz