• Amazon News

Lightning Strikes, czwarty kwartał rozpoczęty!

 

Wydaje Ci się, że sezon świąteczny zaczyna się wcześniej wraz z każdym kolejnym rokiem? Cóż, w tym roku to nie chodzi faktycznie tylko o sezon świąteczny, bo czwarty kwartał jest już obejmowany przez zacznie większą jednostkę czasową niż trzy miesiące. Chociaż może on nie być chronologicznie rozpoczynany co roku 1 października,  to tegoroczny nieoficjalnie rozpoczął się już wraz z końcem sierpnia.

Zwiastun świąteczny 2018 przybył wcześnie w formie newsów od sprzedawców na Amazon, a konkretnie od ogłoszenia, że ​​składanie Lightning Deals na Black Friday i Cyber Monday jest już otwarte i zostanie zamknięte o 23:59 w dniu 21 września 2018 r. To prawda, czwarty kwartał jest już aktywny, a sprzedawcy Amazon mają mniej niż jeden miesiąc, aby dostarczyć oferty na Lightning i uzyskać ich zatwierdzenie, jeśli rzeczywiście chcą oferować swoje super promocje podczas tych tygodni związanych z wielkimi wyprzedażami.

Mając tak mało czasu, licząc od chwili obecnej do minuty przed północą w piątek, 21 września, przedstawiamy krótki przewodnik, który sprawi, że będziesz poruszał się błyskawicznie a Twoje oferty błyskawicznie znajdą się w Golden Sales Window tuż po Święcie Dziękczynienia.

 

Kluczowe daty:

Piątek, 21 września: ostatni dzień składania ofert Amazon Lightning na Black Friday i Cyber ​​Monday.

Czwartek, 22 listopada: Święto Dziękczynienia

Piątek, 23 listopada: Black Friday

Poniedziałek, 26 listopada: Cyber ​​Monday

 

junglescout

 

Lightning Deals – wymagania kwalifikacyjne

Ogólnie w przypadku Amazon Lightning: „Musisz być profesjonalnym sprzedawcą z co najmniej 5 opiniami miesięcznie i ogólną oceną wynoszącą co najmniej 3,5 gwiazdki.”.

Lightning Deals for Events mają jednak dodatkowe wymagania. Wydarzenia w Black Friday i Cyber ​​Monday są bardzo ważne dla Amazon, więc wzrastają także ich wymagania co do ofert i uczestników. Ty i twoje produkty objęte umowami muszą również spełniać następujące kryteria, wyraźnie wskazane przez Amazon:

  • Rabaty w wysokości 20% lub więcej (próg rabatu jest oparty na najniższej cenie witryny z ostatnich 30 dni, a cena oferty musi być również najniższą ceną od 1 stycznia 2018 r.).
  • Wystarczająca ilość zasobów, aby przetrwać okres trwania Lightning Deals, które potrwa maksymalnie 6 godzin.
  • Produkty z trzema lub większą ilością opinii.
  • Produkty o wysokiej jakości listingach i obrazach pasujących do stylu wiodącego.

 

Ułatw sobie zadanie

Zanim zaczniesz obawiać się tych zasad, ułatw sobie pracę i przejdź do Lightning Deals Dashboard na Amazon Seller Central Account. Przejdź do zakładki Recommendations: wymienione tam produkty mogą być wyświetlane jako Lightning Deals na Black Friday lub Cyber ​​Monday. Jeśli nie masz żadnych produktów wymienionych w sekcji Recommendations, to żaden z Twoich produktów nie kwalifikuje się do promocji Lightning podczas tego długiego weekendu. Chociaż nie jest to idealne rozwiązanie, możesz nadal brać udział w akcji, tworząc promocje innego rodzaju, np. kupon zniżkowy lub kupon oferujący bezpłatną wysyłkę czy też umowę „kup jeden, drugi otrzymasz gratis”. Jest także wiele innych rozwiązań na to, jak wstrzelić się w świąteczny boom. Warto również poznać błędy początkujących sprzedawców.

Zastrzeżenie sprzedawcy: Czasami promocje Amazon znikają z widoku, a sprzedawcy ponoszą ogromne straty, ponieważ zaniedbali ustanowienie limitu, wygaśnięcie aukcji lub innego ograniczenia. Przydarzyło się to nawet samemu Amazon, gdy nieoczekiwanie pojawiła się promocja Audible. Najlepszym sposobem na to, aby się nie pogrążyć w tej promocji, jest sprawdzanie wszystkich informacji dotyczących promocji przed jej wejściem w życie.

 

Zgłoszenia do Amazon Lightning Deals na Black Friday i Cyber Monday 2018 zostały otwarte Ocena: ★★★★★ 5 na podstawie 1 opinii
5 1
Rating
By |2018-09-15T12:44:43+00:00Wrzesień 15th, 2018|Aktualności|0 Comments

Zostaw Komentarz